Torba Fjallraven Kanken Totepack Navy
Cena regularna:
519,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Plecakotorba, jak nic! Słynny Kanken został przystosowany do realiów typowo miejskich, kiedy czasami trzeba ścisnąć się w zatłoczonym autobusie czy metrze, albo gdy nagle zaczyna brakować rąk. Ta wersja Kankena ma szelki, ale ma też krótsze rączki (do niesienia torby w dłoniach) i jeden dłuższy pasek do noszenia całości na ramieniu. Sprytne? Cóż, Kanken nigdy nie był przypadkowy!
Torba (plecak?) Fjallraven Kanken - nie tylko na zakupy!
Jak na mieszczucha przystało, Kanken przygotował się na miejsko-zawodowe wyzwania. Zgrabne 14 litrów pojemności jest gotowe na przyjęcie laptopa 13” (odpowiednia kieszeń jest zabezpieczona warstwą pianki). Mimo “torebkowego” wyglądu znajdziesz tu dwie boczne kieszenie oraz jedną na froncie (zapinaną na zamek). Wewnątrz też jest kieszonka na mniejsze gadżety, które chcesz mieć pod ręką. Całość wykonana z wytrzymałego materiału i… zgodnie z designerskim duchem Kankena - tym, który zapewnił mu taką sławę!
Gdzie i kiedy się przyda?
W mieście, na co dzień, w drodze do pracy i na zajęcia, tzw. everyday pack
Wyjątkowy, bo…
…może jest w takim samym stopniu torbą co plecakiem
Niewidoczne, ale ważne:
W środku znajdziesz bezpieczne miejsce na laptop 13”
Plecak Fjallraven Kanken Totepack w skrócie:
- plecakotorba do codziennego użytku
- unisex
- szelki do noszenia na plecak, dwie rączki do noszenia w dłoni i jeden dłuższy pasek do noszenia na ramieniu
- wyściełane pianką miejsce na laptop 13”
- wewnątrz mniejsza kieszeń
- na froncie kieszeń zapinana na zamek
- dwie boczne kieszonki (bez zamka)
- od góry zapinany na zamek
- wytrzymały mechanicznie materiał
- legendarny styl Kankena
- materiał pochodzi częściowo z recyklingu
Pojemność: 14 l
Masa: 400 g
Wymiary: 36 x 30 x 15 cm
Materiał: G-1000 HeavyDuty Eco S (65% poliester z recyklingu, 35% bawełna organiczna)
Cechy produktu
Płeć | Unisex |
Rodzaj produktu | Torba |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.