Kategorie
Producent
Płeć
Rodzaj produktu
- Bielizna (17)
- Biustonosz (8)
- Bluza (75)
- Bokserki /Figi (4)
- Czapka (72)
- Chusta (2)
- Kamilzelka (25)
- Koszula (19)
- Koszulka (96)
- Kurtka (145)
- Kapelusz (4)
- Legginsy / getry (5)
- Opaska (3)
- Organizer (16)
- Pasek (7)
- Plecak (56)
- Rękawiczki (14)
- Spodnie (39)
- Saszetka/ Nerka (11)
- Sukienka (3)
- Szelki (1)
- Szorty (46)
- Torba (14)
- Zestaw naprawczy (łatki) (1)
Cena
-
od
do
Promocja
Patagonia to marka, która wyrosła z niewielkiej firmy zajmującej się produkcją sprzętu wspinaczkowego. Jej założycielem jest Yvon Chouinard wspinacz i wizjoner. Od buntownika, pasjonata wspinaczki oraz surfingu stał się on właścicielem jednej z największych marek outdoorowych na świecie. Patagonia jest liderem wśród firm branży odzieżowej mających na uwadze dobro naszej planety.
Pasek Patagonia Tech Web Belt Phosphorus Green
Szeroki, wytrzymały pasek do spodni.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Pasek Patagonia Tech Web Belt Golden Caramel
Szeroki, wytrzymały pasek do spodni.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Pasek Patagonia Friction Belt Water People Horizon: Vessel Blue
Uniwersalny pasek o charakterystycznej grafice Patagonia Fitz Roy.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Pasek Patagonia Friction Belt Black
Uniwersalny pasek o charakterystycznej grafice Patagonia Fitz Roy.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Pasek Patagonia Tech Web Belt Forge Grey
Szeroki, wytrzymały pasek do spodni.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Pasek Patagonia Tech Web Belt Black
Szeroki, wytrzymały pasek do spodni.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Pasek Patagonia Friction Belt Fitz Roy Belt: Black ALL
Uniwersalny pasek o charakterystycznej grafice Patagonia Fitz Roy.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Od lat wyznacza eko trendy i inspiruje biznes, jak należy prowadzić go w sposób mający jak najmniejszy wpływ na środowisko. Patagonia specjalizuje się w produkcji odzieży do sportów, które pozwalają być blisko i w zgodzie z naturą, bez silników, pozostając w cieniu, bez blasków fleszy. Marka wnosi znaczący wkład w popularyzację kwestii związanych z ochroną dziewiczej przyrody, promowania minimalistycznego podejścia do życia oraz wykorzystywania ekologicznych materiałów. Twórcom udało się stworzyć coś więcej niż firmę zajmującą się produkcją ubrań. Patagonia zbudowała wokół siebie ruch społeczny, a jej sympatycy stanowią pewnego rodzaju subkulturę. Marka czynnie lobbuje na rzecz ekologii, wspiera aktywistów i wyraźnie prezentuje postawę, która wypływa z filozofii związanej z jej wartościami. “We’re In Business To Save Our Home Planet” - to hasło, które oznacza miłość do dzikiej i pięknej przyrody, zobowiązanie do walki o jej zachowanie i deklaracje pomocy w odwróceniu trendu coraz gorszego stanu naszej planety. Widać to choćby poprzez udział marki w programie 1% dla planety (od 2002r.), udoskonalaniu procesu produkcyjnego mając na celu redukcję szkód środowiskowych, używania recyklingowanych bądź organicznych materiałów, organizowaniu i promowaniu akcji takich jak: re-crafted czy worn wear.