Producent
Rodzaj produktu
- Bielizna (17)
- Biustonosz (8)
- Bluza (75)
- Bokserki /Figi (4)
- Czapka (72)
- Chusta (2)
- Kamilzelka (25)
- Koszula (19)
- Koszulka (97)
- Kurtka (145)
- Kapelusz (4)
- Legginsy / getry (5)
- Opaska (3)
- Organizer (16)
- Pasek (7)
- Plecak (56)
- Rękawiczki (14)
- Spodnie (39)
- Saszetka/ Nerka (11)
- Sukienka (3)
- Szelki (1)
- Szorty (46)
- Torba (15)
- Zestaw naprawczy (łatki) (1)
Cena
-
od
do
Patagonia to marka, która wyrosła z niewielkiej firmy zajmującej się produkcją sprzętu wspinaczkowego. Jej założycielem jest Yvon Chouinard wspinacz i wizjoner. Od buntownika, pasjonata wspinaczki oraz surfingu stał się on właścicielem jednej z największych marek outdoorowych na świecie. Patagonia jest liderem wśród firm branży odzieżowej mających na uwadze dobro naszej planety.
329,99 zł
Cena regularna:
399,99 zł
129,99 zł
Cena regularna:
179,99 zł
179,99 zł
Cena regularna:
229,99 zł
299,99 zł
229,99 zł
179,99 zł
Cena regularna:
229,99 zł
Od lat wyznacza eko trendy i inspiruje biznes, jak należy prowadzić go w sposób mający jak najmniejszy wpływ na środowisko. Patagonia specjalizuje się w produkcji odzieży do sportów, które pozwalają być blisko i w zgodzie z naturą, bez silników, pozostając w cieniu, bez blasków fleszy. Marka wnosi znaczący wkład w popularyzację kwestii związanych z ochroną dziewiczej przyrody, promowania minimalistycznego podejścia do życia oraz wykorzystywania ekologicznych materiałów. Twórcom udało się stworzyć coś więcej niż firmę zajmującą się produkcją ubrań. Patagonia zbudowała wokół siebie ruch społeczny, a jej sympatycy stanowią pewnego rodzaju subkulturę. Marka czynnie lobbuje na rzecz ekologii, wspiera aktywistów i wyraźnie prezentuje postawę, która wypływa z filozofii związanej z jej wartościami. “We’re In Business To Save Our Home Planet” - to hasło, które oznacza miłość do dzikiej i pięknej przyrody, zobowiązanie do walki o jej zachowanie i deklaracje pomocy w odwróceniu trendu coraz gorszego stanu naszej planety. Widać to choćby poprzez udział marki w programie 1% dla planety (od 2002r.), udoskonalaniu procesu produkcyjnego mając na celu redukcję szkód środowiskowych, używania recyklingowanych bądź organicznych materiałów, organizowaniu i promowaniu akcji takich jak: re-crafted czy worn wear.