Patagonia to marka, która wyrosła z niewielkiej firmy zajmującej się produkcją sprzętu wspinaczkowego. Jej założycielem jest Yvon Chouinard wspinacz i wizjoner. Od buntownika, pasjonata wspinaczki oraz surfingu stał się on właścicielem jednej z największych marek outdoorowych na świecie. Patagonia jest liderem wśród firm branży odzieżowej mających na uwadze dobro naszej planety.
219,99 zł
Cena regularna:
299,99 zł
699,99 zł
Cena regularna:
999,99 zł
1 499,99 zł
Cena regularna:
1 999,99 zł
1 499,99 zł
Cena regularna:
1 999,99 zł
699,99 zł
Cena regularna:
899,99 zł
699,99 zł
Cena regularna:
899,99 zł
219,99 zł
Cena regularna:
299,99 zł
219,99 zł
Cena regularna:
299,99 zł
369,99 zł
Cena regularna:
499,99 zł
379,99 zł
Cena regularna:
549,99 zł
379,99 zł
Cena regularna:
499,99 zł
379,99 zł
Cena regularna:
499,99 zł
1 299,99 zł
389,99 zł
199,99 zł
Cena regularna:
269,99 zł
199,99 zł
Cena regularna:
269,99 zł
999,99 zł
Cena regularna:
1 499,99 zł
229,99 zł
Cena regularna:
299,99 zł
229,99 zł
Cena regularna:
299,99 zł
199,99 zł
Cena regularna:
299,99 zł
279,99 zł
Cena regularna:
399,99 zł
319,99 zł
Cena regularna:
399,99 zł
339,99 zł
Cena regularna:
459,99 zł
299,99 zł
Cena regularna:
399,99 zł
299,99 zł
Cena regularna:
399,99 zł
159,99 zł
159,99 zł
189,99 zł
Cena regularna:
249,99 zł
339,99 zł
Cena regularna:
459,99 zł
189,99 zł
Cena regularna:
249,99 zł
189,99 zł
Cena regularna:
249,99 zł
189,99 zł
Cena regularna:
249,99 zł
999,99 zł
Cena regularna:
1 399,99 zł
Od lat wyznacza eko trendy i inspiruje biznes, jak należy prowadzić go w sposób mający jak najmniejszy wpływ na środowisko. Patagonia specjalizuje się w produkcji odzieży do sportów, które pozwalają być blisko i w zgodzie z naturą, bez silników, pozostając w cieniu, bez blasków fleszy. Marka wnosi znaczący wkład w popularyzację kwestii związanych z ochroną dziewiczej przyrody, promowania minimalistycznego podejścia do życia oraz wykorzystywania ekologicznych materiałów. Twórcom udało się stworzyć coś więcej niż firmę zajmującą się produkcją ubrań. Patagonia zbudowała wokół siebie ruch społeczny, a jej sympatycy stanowią pewnego rodzaju subkulturę. Marka czynnie lobbuje na rzecz ekologii, wspiera aktywistów i wyraźnie prezentuje postawę, która wypływa z filozofii związanej z jej wartościami. “We’re In Business To Save Our Home Planet” - to hasło, które oznacza miłość do dzikiej i pięknej przyrody, zobowiązanie do walki o jej zachowanie i deklaracje pomocy w odwróceniu trendu coraz gorszego stanu naszej planety. Widać to choćby poprzez udział marki w programie 1% dla planety (od 2002r.), udoskonalaniu procesu produkcyjnego mając na celu redukcję szkód środowiskowych, używania recyklingowanych bądź organicznych materiałów, organizowaniu i promowaniu akcji takich jak: re-crafted czy worn wear.