Ubrania Houdini, jak i cały brand, słyną przede wszystkim z niezwykle wysokiego standardu odpowiedzialności w produkcji i handlu. Ubrania produkowane są z najwyższej jakości półproduktów (wełna merino, tkaniny Polartec, ociepliny PrimaLoft).

439,99 zł
Cena regularna:
549,99 zł

439,99 zł
Cena regularna:
549,99 zł

149,99 zł
Cena regularna:
179,99 zł

439,99 zł
Cena regularna:
549,99 zł

439,99 zł
Cena regularna:
549,99 zł

289,99 zł
Cena regularna:
399,99 zł

149,99 zł
Cena regularna:
199,99 zł

589,99 zł
Cena regularna:
849,99 zł

589,99 zł
Cena regularna:
849,99 zł
Skąd taka - jednoznacznie przecież kojarząca się ze słynnym iluzjonistą - nazwa? Znawcy marki mogą szukać kontekstów w ważnym dla tego brandu temacie recyklingu i biodegradowalności, jednak historia jest chyba prostsza, a na pewno bardziej anegdotyczna. Sięga czasów, gdy pomysłodawczyni marki, Lotta Giornofelice, utknęła z prowadzoną przez siebie grupą w dość niebezpiecznym miejscu, a jeden z uczestników wyprawy (nie tracąc najwyraźniej humoru) zawołał “Save me Houdini!”. Historia zakończyła się dobrze, a okrzyk pozostał najwidoczniej w głowie młodej Lotty, zapalonej wspinaczki i narciarki, która… nie mogła znaleźć takich ubrań w góry, jakich potrzebowała. Prosty powód dla tworzenia jednego z najbardziej charakterystycznych w tym momencie brandów outdoorowych, czyż nie? (I przy okazji do wprowadzenia kobiecego pierwiastka w dość męski świat outdoorowej branży modowej.)
Ubrania Houdini: outdoorowa moda w wersji mocno odpowiedzialnej
Charakterystycznych nie tylko ze względu na minimalistyczny (i przez to mocno uniwersalny) design, kojarzący się bezkompromisowo ze stylem skandynawskim (co przy szwedzkich korzeniach marki nie może dziwić). Ubrania Houdini, jak i cały brand, słyną przede wszystkim z niezwykle wysokiego standardu odpowiedzialności w produkcji i handlu. Houdini nie tylko produkuje ubrania z najwyższej jakości półproduktów (wełna merino, tkaniny Polartec, ociepliny PrimaLoft), ale też buduje całą sieć składającą się na coraz szczelniejszy “obieg zamknięty” surowców. Korzysta z materiałów z recyklingu, tworzy sieć odbioru znoszonych już rzeczy (edukując i namawiając przy tym klientów do oddawania ich do odpowiednich punktów), projektuje ubrania tak, by ich ponowny recykling był jak najprostszy. Co ponadto? Sieć wypożyczalni. I biodegradowalność! Imponująca była kampania bazująca na roślinach uprawianych na skompostowanych ubraniach Houdini. I wciąż aktualna, bo marka konsekwentnie śrubuje swoje eko-standardy!