Kategorie
Producent
Płeć
Rodzaj produktu
Cena
-
od
do
Nowość
Wytrzymałość, funkcjonalność i wygoda stały się priorytetami marki. Stosowanie potrójnych szwów głównych czy wyposażanie odzieży w obszerne kieszenie sprawiło, że marka była coraz szerzej rozpoznawalna i poszukiwana przez rzemieślników, budowlańców, rolników. Te ubrania zasługują na miano niemal nieśmiertelnych.
79,99 zł
79,99 zł
109,99 zł
109,99 zł
109,99 zł
109,99 zł
109,99 zł
Historia Carhartt to pełna wzlotów i upadków opowieść o rodzinnej firmie z Detroit. Marka swoją działalność rozpoczęła w XIX wieku, rozwijała ją w XX wieku i nadal kultywuje swoje wartości w nowoczesnym wydaniu na miarę XXI wieku. Hamilton Carhartt – założyciel przedsiębiorca – “debiutował” skromnie, od czterech maszyn do szycia, pięciu zatrudnionych i oferty skierowanej do grupy robotniczej. Kombinezony z denimu i materiału określanego mianem “duck” szybko zaczęły być dopasowywane do prawdziwych potrzeb pracowników fizycznych. Wytrzymałość, funkcjonalność i wygoda stały się priorytetami. Stosowanie potrójnych szwów głównych czy wyposażanie odzieży w obszerne kieszenie sprawiło, że marka była coraz szerzej rozpoznawalna i poszukiwana przez rzemieślników, budowlańców, rolników.
Ewolucja marki Carhartt
W latach 30. XX wieku światło dzienne ujrzała pierwsza kurtka Carhartt podszyta… kocem – prawdziwy przełom. Wkrótce pojawiły się ocieplane spodnie i inne elementy odzieży wierzchniej. Koce z czasem zastąpione zostały pianką, później akrylem oraz pikowanymi wyściółkami. W 1998 roku linia Extremes wykorzystała Cordurę® i był to kolejny kamień milowy w rozwoju marki. W latach 60. w kolekcji wiosennej pojawiły się casualowe spodnie, koszulki. Dwadzieścia lat później kurtki Carhartt trafiły do Nowego Jorku, gdzie z entuzjazmem przyjęła je subkultura raperów. A stąd już szturmem zaczęły podbijać ulice. W 1994 roku powstała Carhartt Work In Progress, która ruszyła zdobywać rynek europejski z produktami lifestylowymi na licencji Carhartt. Dziś oferta marki jest zatem doskonale znana zarówno wśród robotników, miłośników outdooru, jak i członków różnych subkultur.