Wytrzymałość, funkcjonalność i wygoda stały się priorytetami marki. Stosowanie potrójnych szwów głównych czy wyposażanie odzieży w obszerne kieszenie sprawiło, że marka była coraz szerzej rozpoznawalna i poszukiwana przez rzemieślników, budowlańców, rolników. Te ubrania zasługują na miano niemal nieśmiertelnych.
Carhartt
69,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
71,99 zł
Cena regularna:
89,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
79,99 zł
Cena regularna:
99,99 zł
71,99 zł
Cena regularna:
89,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
87,99 zł
Cena regularna:
109,99 zł
239,99 zł
Cena regularna:
299,99 zł
71,99 zł
Cena regularna:
89,99 zł
71,99 zł
Cena regularna:
89,99 zł
71,99 zł
Cena regularna:
89,99 zł
Historia Carhartt to pełna wzlotów i upadków opowieść o rodzinnej firmie z Detroit. Marka swoją działalność rozpoczęła w XIX wieku, rozwijała ją w XX wieku i nadal kultywuje swoje wartości w nowoczesnym wydaniu na miarę XXI wieku. Hamilton Carhartt – założyciel przedsiębiorca – “debiutował” skromnie, od czterech maszyn do szycia, pięciu zatrudnionych i oferty skierowanej do grupy robotniczej. Kombinezony z denimu i materiału określanego mianem “duck” szybko zaczęły być dopasowywane do prawdziwych potrzeb pracowników fizycznych. Wytrzymałość, funkcjonalność i wygoda stały się priorytetami. Stosowanie potrójnych szwów głównych czy wyposażanie odzieży w obszerne kieszenie sprawiło, że marka była coraz szerzej rozpoznawalna i poszukiwana przez rzemieślników, budowlańców, rolników.
Ewolucja marki Carhartt
W latach 30. XX wieku światło dzienne ujrzała pierwsza kurtka Carhartt podszyta… kocem – prawdziwy przełom. Wkrótce pojawiły się ocieplane spodnie i inne elementy odzieży wierzchniej. Koce z czasem zastąpione zostały pianką, później akrylem oraz pikowanymi wyściółkami. W 1998 roku linia Extremes wykorzystała Cordurę® i był to kolejny kamień milowy w rozwoju marki. W latach 60. w kolekcji wiosennej pojawiły się casualowe spodnie, koszulki. Dwadzieścia lat później kurtki Carhartt trafiły do Nowego Jorku, gdzie z entuzjazmem przyjęła je subkultura raperów. A stąd już szturmem zaczęły podbijać ulice. W 1994 roku powstała Carhartt Work In Progress, która ruszyła zdobywać rynek europejski z produktami lifestylowymi na licencji Carhartt. Dziś oferta marki jest zatem doskonale znana zarówno wśród robotników, miłośników outdooru, jak i członków różnych subkultur.